Die ander nuwe werk

Net so vinnig.  Ek was Saterdag middag 13:00 vir ‘n onderhoud met manlief en dogtertjie saam.  Hulle wou almal ontmoet. 

Ek het gedink dit het goed gegaan, hulle moes net nog oor die salaris besluit.  Die onderhoud was so amper ‘n uur en ek het verstaan ek het die werk.  Wat sou die sin vir jou beteken?:  “Ons sal Maandag vir jou ‘n brief laat kry sodat jy darem iets het om daar los te maak en te weet jy is hierdie kant vas.

Dinsdag bel ek om te hoor wat aangaan:  Die een is in Bothaville vir vergaderings en die ander een is in opleiding vir die week.  Hulle het nog nie weer bymekaar uitgekom nie en sal my laat weet, ek moet asb net beitjie aanhang.

So nou wag ek…………..

Explore posts in the same categories: Uncategorized

5 Kommentaar op “Die ander nuwe werk”

  1. platterfuss Says:

    Ekke hou als vas wat vasgehou kan word…… ((hugs))

  2. Eben Says:

    Ek hou al my duime vas …. onthou dis Boere saamtrek in Bothaville!!

    Ek glo jy sal dit maak!!

    Kontak my asb per e-pos eben.pretorius@letaba.com

  3. Dellie Says:

    Weet jy al iets? Sterkte hoor! En geniet die naweek.


Lewer kommentaar

