Moedersdag

Ek dink hierdie jaar was die eerste keer wat my dogtertjie nou eintlik verstaan en groot genoeg is om vir pappa te kan vertel wat om te doen.

Vroeg in die week moes ek hoor van die mandjies en koekies wat hulle maak vir ons.  Die mandjies is van papier doillies en mooi met goue verf omraam.  Die koekies sou hulle Vrydag met bak en brou maak.  Ongelukkig het die soveelste babaoppasser nie opgedaag nie en moes die juffrou toe daar help.  In ons mooi mandjies was daar toe ‘n paar takkies laventel, mal daaroor, en heerlike peppermint sweaties.

Nou, sien hierdie mamma soek pantoffels, aangesien my oues bietjie op is.  So vertel ek nou al vroeg vir Vlooitjie om vir pappa in te lig.  Onse dorpie bestaan uit ‘n Pep, Foschini en Exact, dit is waar jou keuse moet val.  Ongelukkig is daar toe nêrens pantoffels beskikbaar nie.  (My ma wou ook hê en kon nêrens kry nie).

Sondag was ek vroeg wakker en wag vir die 2 om hul oge oop te maak.  Uiteindelik, en ek vertel dadelik vir Madam dat sy en pappa mos nou iets moet doen.  Sy spring op en fluister vir pappa dat hulle nou moet Milo gaan maak (ek drink nie koffie nie) en dat hulle dit op ‘n skinkbord met ‘n blommetjie moet bring, ek fluister verder ‘met french toats’.

En so kry ek vir die eerste keer by my dogtertjie, heerlike ontbyt in die bed met die 2de beker Milo, want die eerste een het koud geword en pappa het dit toe maar gedrink.

Ewe jammer vra sy toe omverskoning omdat ek nog nie ‘n persentjie gekry het nie, maar hulle kon nie pantoffels kry nie. 

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lewer kommentaar

