Werk update

Wel gelukkig het ek nog nie ‘n briefie gekry nie.  Dinge lyk ok op hierdie stadium.  Een van die ander dames het bedank, hulle trek die einde van die maand, so van 9 in admin is ons nou 7.

My suster het ook so ‘n ongeluk/geluk gekry.  Begin van die maand hoor sy dat sy ook die einde van die maand by haar werk moet klaarmaak.  Sy vat toe sommer haar verlof, want sy weier om enige iemand te leer.  Haar salaris vir die maand is sommer klaar inbetaal, maar hulle het nie geld om haar ‘n ‘retrenchment’ pakket te betaal nie.  Sy moet dit verder vat.  Gelukkig het die paneelklopper in die dorp haar geskakel om te kom uithelp, die vroutjie wat by hulle gewerk het, het sommer net haar handsak gevat ek waai.  Hoe stupid kan sy nou wees, hier is nie werk nie!!!!!!!!!  Hopelik kry my suster dan die werk permanent.

Die ander werk:  Ek hoor so tussen die lyne hulle het besluit om dit ‘n baie junior pos te maak, net iemand om Ontvangs te doen, so R2000.00 per maand.  Ek dink dit is nogsteeds BAIE sleg van hulle om mens nie te laat weet nie.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lewer kommentaar

