Ek is nog hier

Ai, die tyd gaan ook so vinnig verby!!!

Vandat ek laas gekryf het:  Dogtertjie se verjaasdag het gekom en gegaan, o ja en myne ook.  Ons was toe Spur toe die Sondag in Warmbad.  Wat ‘n teleurstelling!! Eers het hulle die booking verkeerd gehad en toe is die rekening ook sommer verkeerd, ag maar dit is verby.  2de keer by Spur ‘n flop gestrike, so ons sal maar nie weer volgende jaar gaan nie.

Stocktake by die werk gehad:  Moes Donderdagaand, Vrydag – hele dag en Saterdag tel.  Almal bae onwillig en negatief, maar dit was nie so erg.  Ons het gelukkig Vrydag vroeg klaargemaak en het darem ‘n rustige naweek gehad.

Ouditeure by die werk:  Hierdie week is die ouditeure hier.  Dit is die eerste keer in my lewe wat ek verantwoording moet doen aan ouditeure.  Gelukkig is dit nog alles laasjaar se werk, nog nie myne nie, so die meeste van die antwoorde moet die ander dame gee – gelukkig is sy nog hier!!  Volgende jaar sal ek maar bontstaan, kry darem so voorsprong om te sien wat aangaan.

Korttyd by die werk:  Dit is tydelik opgeskort vir almal.  Gelukkig het daar so paar bestellings deurgekom, so almal is weer lekker besig.  Ongelukkig is dit net tydelik, so ons weet nog steeds nie wat die toekoms inhou nie.  Enige werk het maar sy foute en ongelukkig kom ek baie hier agter.  Bo blink onder stink, ja dit is nogal bietjie van toepassing!

Diete en maer word:  Nog nie weer kans gehad om squash te speel nie, eers ek siek, toe manlief.  Het sommer heeltemal opgehou oefen.  Het so bietjie reg begin eet en so 3kg verloor, maar na hierdie week dink ek alles is weer op.  Het darem Maandag weer so bietjie begin oefen.

Dogtertjie se gimnastiek:  Die afrigter tannie wil graag hê sy moet nou ernstig begin deelneem, kompetisies ens.  Dit beteken meer dollars uit mamma se sak.  Vir eers verdubbel haar klasgelde, want sy moet nou 2 keer per week klasse bywoon en nie meer 1 keer nie.  Sy moet nou ‘n leotard kry, want sy gaan Artisties doen en haar hemp rol aan die pale vas, so iets wat glad is moet sy dra.  Die 2de klas ‘n week is in Potgietersrus, so 50km van ons, so ekstra petrol vir mamma.  Gelukkig het ouma begin met die gimnastiek betaal, maar ek sal seker iewers moet oorneem en veral omdat dit verdubbel sal ek seker iewers moet help??  Volgende jaar is die monkeynastix uit, so ek spaar darem daar so bietjie, en ek kyk nog na die ballet.  Dit is glo goed vir gimnaste maar nie vir mamma se beursie.

Besluite, besluite, besluite:  Volgende jaar moet dogtertjie Gr 1 toe.  Waarheen?  Na die gewone skool of die privaatskool?  Gewone skool nou R380 per maand en R180 vir nasorg, of privaatskool, R600 per maand en R180 nasorg.  PLUS skoolklere, PLUS boeke ens. PLUS gimnastiek verdubbel, PLUS audioblocks word R25 meer per maand, PLUS enige sport wat by skool ekstra is, is ekstra klere, PLUS, PLUS, PLUS.

Verhogings:  Ons kry blykbaar in Spetember verhogings.  Hierdie jaar is dit veronderstel om 8% te wees.  Ek werk nog nie ‘n volle jaar nie, so ek begin so die gevoel kry dat ek nie die volle 8% gaan kry nie.

Bietjie opwinding:  Hier was so pas ‘n klein ongelukkie hier reg voor die kantore.  ‘n Rep wou die aankoper kom sien en sy draai reg voor ‘n polisiekar in wat sirenes en ligte aanhet en wat besig is om ‘n verdagte voertuig te jaag wat deur die dorp jaag met getinte vensters sonder nommerplate.  Gelukkig het die polisiekar teen ‘n boom hier langsaan tot stilstand gekom en niemand is beseer nie, die 2 polisiemanne is net bietjie vol skok.   Die rep wil nou te kenne gee dat sy nie voor hulle ingery het nie, maar dat hulle onverskillig was.  Gelukkig is hier bietjie meer getuies VIR die polisie.

Lekker week verder.  Ek moet gou die salarisse finaliseer anders het ons nie Vrydag pay nie.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

3 Kommentaar op “Ek is nog hier”

  1. krista Says:

    O gonnapiet, soveel besluite! Sterkte!

  2. Jenny Says:

    Hi,
    Dankie vir jou kuiertjie by my! belowe ek sal aan daai possie werk, asap…
    Gaan maar dol hier vandag.
    Hoop jy het darem pay teen more…

  3. boendoe Says:

    Eish! Kinders in die skool beteken net uitgawes, uitgawes, uitgawes! Sterkte!


Lewer kommentaar

