2008 is ok nou verby

Ja en so het nog ‘n jaar (amper) sy gat gesien.

Oor ‘n paar ure vlieg ons en dan is dit heeltyd speeltyd!!!!!!!!!! Kan nie wag nie, ek dink nie ekself besef hoe ek hierdie vakansie nodig het nie.

2008 was werklik in baie opsigte ‘n anderster jaar vir my, moeilik, lekker, aaklig, ag sommer alles in een.  Hopelik het ek groot geword en meer van mense geleer as wat ek in my wildste drome gedink het ek het nodig om te leer.  Ek dink die grootste les wat ek nou hopelik vir die laaste keer geleer het is:  MOET NOOIT, MAAR NOOIT ANDER MENSE VERTROU NIE!!!!!!!!!!!!!!!  Bly in jou hoekie of hokkie en wees net jouself en eerlik met jouself en f….k die res!!!!

Geniet almal se vakansies en sterkte vir die nuwejaar met al sy uitdagings wat nou al om die deur loer.

Dankie vir almal se inloer en saamkuier en dat julle toegelaat het dat ek by julle kon leer en kon deel wees van jul ‘familie’.

Ek bid en wens vir almal vrede, liefde, geduld en verdraagsaamheid toe vir die vakansie en vir 2009.

LEKKER RUS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

5 Kommentaar op “2008 is ok nou verby”

  1. Zee Says:

    Mag hierdie Christusfees vol liefde wees vir julle. ‘n Baie geseënde Kersfees vir jou en jou familie.

  2. Wipneus! Says:

    Geseënde Kersfees en voorspoed vir die nuwejaar vir jou en jou geliefdes!!

  3. Pikkie Says:

    ‘n Wonderlike Geseënde Kersfees vir jou en jou mense. Ek wens julle vreugde, blydskap en vrede toe! ♥♥♥

  4. boendoe Says:

    Voorspoedige 2009 vir jou!

  5. Eben Says:

    Waaarrrrrrrrr raak jy weg?


Lewer kommentaar

