Vrugteboom vrou

My lewe is baie op en af op hierdie stadium.

Manlief het die MMC bygewoon, vir die eerste keer, hierdie jaar. Op ‘n stadium wou hy nie meer gaan nie, want ons finansies druk bietjie op die oomblik, maar ekke het maar ‘n plan gemaak en gevoel hy MOET gaan.

Dit is net jammer dat mense wat jy gedink het vriende is en op wie jy kan reken, jou nou die rug keer en selfs op en aanmerkings maak omdat jy by MMC was. Kyk dit het wondere vir my man gedoen, ek ek loof die Here dat Hy in hom werk. Maar ai die satan bly lustig!

Ek doen op die oomblik werk wat ek nie wil doen nie, verkope en ontvangs. Van al die tipe werke wat ek al gedoen het is dit nou die laaste 2 opsies wat ek wil doen. Ongelukkig moet ek werk en het ek nie juis ‘n groot keuse van werk hier in onse ou dorpie nie. Daar word poste in die nabye toekoms by die Ammunisie Depot geadverteer, waar my man werk, en ek is nogal tempted om aansoek te doen. Die probleme: dit is amper 40km uit die dorp, sal moet reëlings tref vir my dogtertjie, my salaris sal met amper R1000 val, ek en die klomp anties by die depot het al bietjie koppe gestamp, so ek gaan nie maklik aanvaar word nie, het darem so paar vriendinne ook daar. So hierdie is werklik vir my ‘n gebedsaak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoekom moet mens se lewe so gekompliseerd wees? My liewe suster is nou weer betrokke in ‘n verhouding en sy en haar seuns bly amper meer by die ou en sy kinders as by haar eie woonstel. Sy was destyds die een wat ‘n bek vol gehad het oor my boetie en sy verloofde wat saam ingetrek het en nou doen sy amper dieselfde. Kyk dit pla my min wat sy doen, maar my ouers is baie seergemaak en ontsteld – hulle is nog baie konserwatief!!

Ek wens ek kon ook ‘n sorgelose lewe gehad het, finansieël in ‘n groot mate veral op hierdie stadium.

Maar ja, daar is ‘n doel met alles en hierdie gevoel sal seker ook verbygaan.

Ek wil graag ‘n vrou wees
Wie se takke swaar hang
Van die vrug van die Gees,
Ek wil liefde, vreugde, vrede,
Geduld, vriendelikheid,
Goedhartigheid, getrouheid,
Nederigheid en selfbeheersing
Deel van my lewenswyse maak,
Sal U my asseblief help?
Want self, Here,
Is ek hoegenaamd nie
Daartoe in staat nie.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Vrugteboom vrou”

  1. Huisvrou Says:

    Die wil is reeds ‘n gebed…
    Nou is dit om in geloof op te tree.
    Baie sterkte met al die besluite.
    Miskien gebruik God juis jou omstandighede om jou te laat groei, vir iets, iemand êrens wat jou gaan nodig kry.


Lewer kommentaar

