Weer probeer……

Soveel dae, soveel dinge.

Daar gebeur elke dag so baie dinge in mens se lewe wat jy nie altyd verstaan nie.

Wat het jy by vorige maatskappye geleer? Ek het nou al by redelik baie plekke in my lewe gewerk en glo ek het ‘n les by elkeen geleer. Ek dink ek was baie naief gewees en het ongelukkig op die moeilike manier geleer om nie altyd almal te vertrou nie. Ander kere het ek weer geleer dat jy maar net ‘n nommer is en solank jy jou werk doen soos ander dit wil hê is die Kaap Hollands. By nog ‘n werk het ek geleer om dankbaar te wees vir die kleinste dingetjies.

Ongelukkig by die einste werk waar ek dankbaarheid by die 1 afdelingshoof leer, leer ek ook weer geduld en verdraagsaamheid by ‘n ander. (moet seker gelukkig wees?!)

Ek doen op die oomblik ‘n werk waarvan ek NIKS hou nie!!!!!! Ek het al verskeie kere gevra om in dieselfde maatskappy net na ‘n ander afdeling geskuif te kan word, maar telkemale sonder sukses. Wat my hart sooooo seer maak, is die perfekte pos is nou geskep, ek het weer gaan vra en die antwoord was weereens nee. Net die volgende week hoor ek daar is iemand van buite aangestel. Dit is genoeg om my moed te breek.

Gister het Radio Jacaranda gevra of jou werk jou dood kan beteken? Wel op hierdie stadium glo ek, ek is besig om stukkie vir stukkie te sterf! Die werk wat ek nou doen, word ge-oudit, en die spanning aangaande dit maak my gedaan! Deels omdat ek nie die nodige kennis het om die werk te doen nie en daar heeltyd vir my vertel word ek MOET dit net doen. Ons wag nou vir die uitslag van die oudit en dit vat meers as ‘n week waarin my spanningsvlakke heeltemal te hoog hardloop.

As ons nie vir die oudit voorberei nie, het ek weinig om te doen en wag die tyd om! Dit maak my ook dood, as ek sien waar ek oral kan help en wil help maar nie mag nie. Daar is so baie wat ek by my huis wil doen, maar in die aande is ek net eenvoudig te moeg gewag vir die dag om verby te gaan, so ek sit maar weer en wag!

Ja, ek weet als is nou baie negatief, maar ek was heel positief vanoggend en toe sien ek die nuwe dame se nuwe rekenaar word uitgepak en dit moes myne gewees het!!!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lewer kommentaar

