Everything happens for a reason…..

536789_423178061124496_711646814_n[1]

Somtyds wens ek ook net ek het geweet wat die rede is.
Somtyds wens ek net ek kan die wiel sien draai
Somtyds wens ek, ek kon dinge anders gedoen het

Ek glo alles in ‘n mens se lewe gebeur met ‘n rede, jy ontmoet mense vir ‘n rede, jy verloor mense.

Ons is elkeen op aarde vir ‘n rede. soms wil ek net so bietjie vooruit sien wat my rede vir bestaan is. Waar pas ek nou eintlik in, wat is ek nou eintlik veronderstel om waar te doen. My lewe is ‘n mengelmoes van verskillende werke, min goeie vriende en baie wag.

Om te wag het seker ook sy redes, maar dit voel soms of ek nie my lewe kan LEWE nie, ek moet wag dat iets eers gebeur.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lewer kommentaar

