WAG!!!!

Eks moeg gewag!!

Dit voel baie keer of ek my lewe om wag!

As ek nie wag vir die tyd om verby te gaan om ‘n sekere tyd na iets te moet doen nie, wag ek dat my man of kind klaar maak met iets m aan te gaan met iets anders.

By die werk wag ek rêrig dat die tyd omgaan!! Eks hieper verveeld in my huidige pos en sit meestal en wag vir die dag om klaar te maak. Loop dalk so bietjie rond, maar wag verder.

Op die oomblik wag ek vir die uitslae van ‘n oudit wat ons laasweek Maandag gehad het. Ons behoort die uitslag binne 7 werksdae te kry, maar ons wag nog.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lewer kommentaar

