Deurmekaar gedagtes!

Ons het uiteindelik gister middag ons uitslae van die oudit gekry en ja ons is deur, net-net, maar ons is deur en doen eers weer oor ‘n jaar ‘n oudit!!  Baie verlig!!

Dis Vrydag vandag en ek sien eintlik uit na ‘n rustige naweek,  My meisiekind slaap by ‘n maatjie oor en gaan more na ‘n wildsveiling in Vaalwater.  Ek kan maar net hoop sy gedra haar en sal soet wees!  Gelukkig het sy al baie by die maatjie gekuier en dit het voorheen goed gegaa.  Die ma sê al my meisiekind is haar tweede dogter.

Ek sukkel deesdae verskriklik met my gewig.  Het sommer in 4 maande 14kg opgetel!  Ja, dis VERSKRIKLIK!!!  Ek skaam my dood. En dis nie oor ek teveel begin eet het nie, nee.  Ek skryf dit toe aan my anti-depressante.  Dr Rangaka het laas vir my gewys die een pil kan my hormone deurmekaar maak en gewig laat optel.  Hy het toe my medikasie verander en hopelik gaan dit nou beter.  Maar die gewig gaan seker nie sommer net so verdwyn nie, ek sal seker nou effort moet insit om van dit ontslae te raak!! Argghh!!!

Dan is ek nogsteeds nie happy met my huidige werk nie.  Verstaan my mooi, ek hou van die maatskappy en die mense is fine, dis net die spesifieke WERK wat ek moet doen.  Ek is iemand wat hou van werk, gee my papiere en ‘n rekenaar en eks happy.  Moenie vir my mense gee nie en ek sal nog ‘n telefoon kan hanteer.  Maar op die oomblik het ek so min admin om te doen dat ek teen 10:00 op ‘n dag klaar is en dan sit en wag vir die volgende dag!  Dit dryf my teen die mure uit.  Daar was al ‘n paar poste in die admin kantoor oop, maar die baas wil my nie skuif nie.  Die klere wat ek dra is ook afgryslik, maar ek moet.  Dink dit laat my nog vetter lyk!!!!  Dit sal ‘n groot droom bewaarheid as ek na die admin kantoor kan skuif en hul pakkies kan dra, maar nie al mens se drome kom waar nie.

Gelukkig is dit Vrydag!  Het ek dit al gesê!!!

‘n Vriendin van my verjaar vandag!  Ek wens haar net al die beste toe vir die volgende jaar.

Nou moet ek maar bietjie deur die oudit verslag werk en kyk waar ons oral tekort geskiet het!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lewer kommentaar

