Siek, siek, siek, siek…..

Hier waar ek sit en tik, klop my kop en my oë voel of hulle nie lekker kan fokus nie!! Ja die sinus het my ook beetgekry!

Ek het nogal vir almal gepreek, wat siek is, dat dit so gaan aanhou tot ons reën kry, en ja nou het dit my ook beet.

Hier in die Bosveld ly meeste mense maar aan sinus, dit verskil maar net hoe ernstig dit is. Gewoonlik word ek lekker siek hierdie tyd van die jaar en word so paar dae afgeboek.

Was nie lus om vanoggend na ons siekeboeg te gaan nie, maar sal nogal graag op my bed wil gaan lê!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lewer kommentaar

