Kersfees en Gewig!

Dis vandag presies 75 slapies tot dit ou kersaand is en ook wanneer ons Weskus toe ry vir Kersfees en Nuwejaar by my swaer.

Dis so 10 weke waarin ek kan gewig verloor.

So harde werk wat voorlê!!!

Ek het sekere medisyne laasjaar begin gebruik wat my hormone heeltemal deurmekaar gemaak het en in die proses het ek ook 10kg opgetel! Nou het my pille verander, hormone is terug na normaal, maar nou is dit harde werk om die vetjies weer te verbrand. Sou so graag meer wou verloor, maar het 15kg uitgesit wat ek graag wil afhê vir die vakansie. Binne die eerste week het ek darem 2kg verloor – ja ek weet dis meestal net water, maar daar is nog baie water wat moet padgee en vet daarmee saam. Sal maar die mates ook dophou en sien dat dit ook verdwyn!

Kersfees persente is ‘n ander probleem. Ek voel ek moet vir my suster se 2 seuns ietsie gee en my man sê nee, ons is mos nie hier vir Kersfees nie, so hulle hoef niks te kry nie! Ek beplan ‘n koffiebeker met elkeen se naam en ‘n prentjie op wat spesiaal gemaak word teen R80 ‘n beker. Aanvanklik wou ek 10 bekers laat maak het, maar sal ma moet afskaal. Hoe nou gemaak en vir wie gee ek? So sal ek maar verder moet soek vir persente.

Vandag is 10 Oktober en baie mense gaan rooi balonne in die lug laat opgaan teen blanke moorde in ons land! Sou so graag wou deel wees van so veldtog, maar nou sit ek rustig by die werk en ousies oppas. Hoe ironies!!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lewer kommentaar

